iams.blogg.se

I am S and these are my thoughts on you.

0001

Publicerad 2012-12-11 00:18:36 i Allmänt

Första inlägget då, ska snabbt och enkelt förklara den här bloggen. Jag gör detta bara för att vädra mina känslor och åsikter på något annat ställe än i hästbloggarnas kommentarsfält (där det känns som att de inte blir uppskattade ändå, förutom Nellie en gång lol)
 
Så ja, detta är mina tankar kring HÄSTVÄRLDEN, och speciellt då våra älskade häst-bloggare!
 
Vill också tillägga att jag inte är en ung tjej eller tonåring, utan en kvinna i 20+ års åldern, går på universitetet och har tidigare jobbat med hästar, haft egna och bott utomlands. Så jag är inte helt ute och cyklar när jag skriver vissa saker!

Detta är helt och hållet en blogg med mina EGNA personliga åsikter, betyder inte att jag har rätt (eller fel!) när jag skriver om saker. Sen gör jag heller inte detta för att såra andra utan som sagt vädrar mina egna åsikter och ska försöka skriva med respekt till andra. (Jag ber om ursäkt i förhand om jag trampar människor på tårna, jag har ett hemskt temprament och kan ibland kasta ur mig saker jag inte har riktigt tänkt egenom, men som sagt ska göra mitt bästa!)
 
Hoppas vi kan diskutera här om allt och alla, men jag ber er ha en respektfull ton mot andra och mig så ska jag försöka göra mitt bästa mot er.
 
MVH

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela